wonderfulhorse

Alla inlägg under augusti 2013

Av madelene koivivsto - 31 augusti 2013 21:46

Orkar inte blogga idag skriver imorgon

Av madelene koivivsto - 30 augusti 2013 20:55

Idag så har jag typ inte gjort ett skit förutom att jag var i skolan och efter det åkte jag till mamma.. Jätte intressant inlägg ....

Av madelene koivivsto - 29 augusti 2013 16:57

Igår i stallet så började det med att primo inte ville bli fångad.. Så vi tog ut alla dom andra hästarna för få ut han. Sen släppte vi in zino igen när vi hade fått tag på primo. Men vi hann inte gå många meter innan zino dragit sönder staketet och gått ut.. Så var bara att hämta han ute på ett gärde.. När vi fick tag på han drog krut ut dit istället.. Vi fick inte tag på han till en början så vi gick upp med dom andra hästarna. Efter en stund så sprang han upp mot mig så sen fick vi tag på han sen gick vi upp och gjorde i ordning hästarna. Så länge medans vi gick till hagen Med lillen och zino för laga staketet så hade vi primo och krut i ridbanan. vi möte emmelie med zino för hon skulle rida så då tog carro med sig lillen som handhäst. iaf sen så var vi ganska arga när vi skulle ut och rida så det krånglade hela tiden så efter halvvägs så hoppade jag av och gick.. Primo gick på mig hela tiden och försökte dra o.s.v När vi kom tillbaka så tog det inte lång tid innan jag hörde zino komma springandes... (Han hade blivit själv i hagen efter Emmelie hade ridit han). Det började bli mörkt ute och vi skulle bära massa hinder ner till banan och laga staket som tur kom mamma och hennes kille och hjälpte till lite och efter stund kom Karin hem (hon som äger hästarna) så hon sa vi skulle ställa hästarna i hagen på gården. Så dom ska stå där tills söndag. Man var ganska trött och grinig när man kom hem... (Gammal bild!)

Av madelene koivivsto - 28 augusti 2013 22:20

Helt kaos dag i stallet idag skriver imorgon...

Av madelene koivivsto - 27 augusti 2013 18:38


kunde inte lägga upp det förut!
 

Av madelene koivivsto - 27 augusti 2013 18:29

bilderna från igår!

kvlitén suger pga av min mamma kan inte fota..

             

Av madelene koivivsto - 27 augusti 2013 08:46

Hann inte blogga igår men igår så var jag på som hemma och fikade med Carro. Sen efter åkte vi till stallet. Vi hoppade och det gick sådär. Vi hade en kombination med ett galoppsårång emellan och primo hoppade hela tiden bara det första sen drog han undan från andra hindret nästan varje gång. jag avslutade när han hoppade båda 3 gånger i rad. Efter så spolade jag av han och gjorde lite följa John övningar och det gick bra. Mamma var med och fota men har inte bilderna än så lägger upp dom imorgon.

Av madelene koivivsto - 26 augusti 2013 09:50

I helgen så har inte mina inlägg kommit upp ... Men jag kan skriva mer om vad som har hänt i helgen när jag kommer hem! Fråga inte vad jag gör med handen ...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 16 år. jag tycker väldigt mycket om att vara i stallet med min medryttar häst Primo. sen att vara med med mina vänner såklart. Här kommer ni få läsa om min vardag och mot- och framgångar med Primo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards